2009年7月18日星期六

不爽.....

不懂要怎样讲前面.....
真的很乱哦....可是我不想跟她吵架.....
发生了很多事过后.....
jing yi send to me
thank you for ur information,in our second meeting dated 14 july,i've told the whole board of directors that our main target far sponsorship will be on family,friend and relatives...i did not ask anybody to look for sponsorship fram shoplets...this is to secure the safetiness of all directors...regarding the issue about looking sponsorship from shop to shop is not encouraged...and again,for ur info,the deadline for our sponsorship is made ealier so that our directors can make preparation for their pk3 and trial exam...i m carrying out my duty ...i didn't force anybody ...what the club need is everybody's commitment to make it a success.....
在这之前我们有讲了很多东西....包括我爸爸不爽....要去找老师....
我是怕他不懂会讲什么...打给你跟你商量....可是越讲越乱....真的很乱....
而且好象要吵架酱....
我知道你们只是利用我,以为我可以找到很多....
可是我还是没有怎样...我还在努力,希望可以得到你们的肯定....
可是却搞到这样...我也不想啊....很想哭...
我跟我爸讲了...是讲好好的...
可是,不是我讲他就要听的啊....他很固执的,你们不知道....
他还要去跟老师讲什么我真的不知道....
所以我很抱歉....给你们带来酱多麻烦....
我怕我会跟你们吵起来...我真的不想....
我想做好我的工....
我也想读好书....
我更想考好成绩啊....
算我笨好了....做么要加入你们....
可是我都不知道我会做这个职位....也不知道你会酱急....
不知道我也会急....更不知道我会被骂啊....
还有....
你叫我们去找药方...就不算shoplets啦....
而且是你把时间弄到酱急,我才一直叫我妈爸帮我找人....他们才会骂的吗....
也是你叫我们找亲戚的啊....
昨天我在睡觉了,彦彤就打来...跟我解释....我都不懂要怎样回答啊...
而且我妹在旁边...不方便...就讲拜一才再跟他讲...
可能我们都误会对方了吧...
如果真的不能............................
我就letak jawatan咯....
可是我真的不想....嗨...就算我怎样讲还是我的错....
不知道该闹翻还是好好讲.....
终止一个字乱......

没有评论:

发表评论